De eerste tijgers gezien! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jan Versteegh - WaarBenJij.nu De eerste tijgers gezien! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jan Versteegh - WaarBenJij.nu

De eerste tijgers gezien!

Door: wnfjan

Blijf op de hoogte en volg Jan

16 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

om 5u in de ochtend in de jeep;pikkedonker en ijskoud. Langwachten bij het hek van de ingang van het reservaat (tja, de Indiase versoberend is een verhaal apart!). Langzamerhand wordt de natuur en wij wakker. Tijdens het ontbijt in het veld komen de (indianen) verhalen los; 1 groep heeft een tijger gezien! Helemaal echt en niet te ver weg.Iedereen p..jaloers. Mijn groep ziet opeens een luipaard die haa prooi achter een rots sleept (echt waar; foto volgt. Nu zijn wij doodstil. Wat een spanning. Op de reeuwen nog 2 wilde honden en om 11.00 u in de ochtend weer thuis. PvdD... Wat een start van een "werkdag".

• 16 Maart 2011 - 16:26

Guido:

he jan, fantastisch! klinkt heel spannend en mooi natuurlijk. daar doe je het voor!
    Guido

• 16 Maart 2011 - 16:29

Marlou En Bente:

ha Jan, marlou en ik lezen samen je bericht. Wat een spanning zeg.
    luipaard en tijgers zien in 2 dagen, niet gek hoor.
    Enne als een tijger dichtbij komt gewoon terugbijten hoor.

• 16 Maart 2011 - 21:53

Karin:

Goed hoor! Geen tijger maar een luipaard en nog wilde honden.

• 17 Maart 2011 - 06:39

Harm Scholten:

Beste Jan.

Prachtig deze ooggetuige verslagen, goed idee.
    Goede reis verder, word niet opgegeten!!!
    Groeten OH.

• 17 Maart 2011 - 08:54

Elly:

Ik ben jaloers, wat een ervaring!

• 17 Maart 2011 - 09:02

Froukje:

Benieuwd naar de foto!! Leuk dat je ons op de hoogte houdt! :-)

Geniet!

• 17 Maart 2011 - 14:04

Jo-lan:

Hai Jan, Ik zit hier ook een beetje heel erg jaloers te zijn. Wat gaaf dat jullie dit van zo dichtbij mogen meemaken. Geniet ervan!!!