Wij zijn in India! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jan Versteegh - WaarBenJij.nu Wij zijn in India! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jan Versteegh - WaarBenJij.nu

Wij zijn in India!

Door: wnfjan

Blijf op de hoogte en volg Jan

15 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

We troffen opgewonden mensen op Schiphol. Allemaal vol spanning.....we gaan de tijger zoeken!
Na een relaxte vlucht met KLM in een broeierig Delhi. Snel slapen en volgende dag door naar Nagpur. Vanmiddag "als een normale werkdag" in jeeps in 33 graden door Pench Tiger Reserve. Weergaloos. De lucht; het licht; de overdonderende natuur! Er zijn hier nu 2 groepen reizigers; zij die de tijger zagen en zij die de tijger niet zagen! Morgenvroeg op 5.30 u weer op stap om er weer 1 groep van te makenot gauw!

• 15 Maart 2011 - 16:03

Lot:

Ha Jan,
    En? Waar hoor je zelf bij. Tijger wel of niet gezien?
    Lot

• 15 Maart 2011 - 16:19

Jeroen:

Inderdaad erg benieuwd of die tijgers zich wederom laten zien. Enjoy. Ik blijf jullie volgen.

• 16 Maart 2011 - 12:56

Marlou:

Goed te horen van je Jan! Keep up posting, we gaan je blog ook doorplaatsen naar de Zoom-community! Tot welke groep hoor jij trouwens?

groet, Marlou

• 16 Maart 2011 - 13:31

Koosje:

Wat doe ik in hemelsnaam op school!!!!XXX

• 16 Maart 2011 - 15:03

Karin:

Ha Jan, fijn dat alles is goedgegaan. Hebben jullie al tijgers gezien? Wie hebben de tijger al in het "wild" gezien? Groet aan alle bekenden, Karin